perjantai 30. kesäkuuta 2017

BLOGGAAJA KIITTÄÄ



Ohjaamo jää tuota pikaa kesälomalle – kuukauden mittainen bloggausprojektini tulee sen myötä päätökseensä ja siirryn uusiin tehtäviin. Olen viihtynyt Ohjaamossa erinomaisesti – ensinnäkin olen saanut tehdä sitä työtä, mistä eniten pidän, eli kirjoittaa ja olla omassa tahdissani luova. Vaikka työuraa ei vielä kovin montaa vuotta ole takana, on minulle työelämästä, koulutuksesta ja työttömyydestäkin herännyt paljon mietteitä, ja näistä aiheista riittää sanottavaa. Toivon, että tekstini ovat herättäneet lukijoissa jonkinlaisia ajatuksia ja että niistä on löytynyt samaistumispintaa tai uusia näkökulmia. Vaikka olen puhunut paljolti omasta puolestani, samankaltaisten kysymysten parissa painii varmasti moni muukin nuori, ja kokemusten jakaminen sekä asioiden ja ongelmakohtien esille tuominen ja keskustelun herättäminen lienee aina hyvästä.



On ollut myös mukavaa perehtyä Ohjaamon toimintaan paremmin, ja olen halunnut myöskin esitellä sitä blogissa – tarjolla on monenlaisia palveluita, ja Ohjaamon kaltaiselle paikalle, jossa useampi asia hoituu yhdellä kertaa, on ehdottomasti tilausta. Ohjaamossa on hyvin lämminhenkinen ja vastaanottava ilmapiiri sekä osaava, kannustava henkilökunta. Kaiken lisäksi Ohjaamon toimitilat sijaitsevat interiööriltään aivan upeassa rakennuksessa. Suosittelen lämpimästi kaikkia nuoria kääntymään Ohjaamon puoleen mieltä askarruttavissa kysymyksissä, sillä sieltä löytyy ratkaisuja moneen pulmaan ja osataan tarvittaessa ohjata eteenpäin.


Kiitos Ohjaamolle erinomaisen työkokemuksen tarjoamisesta ja hyvää kesää kaikille lukijoille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti